Неділя, 02.02.2025, 03:44
Вітаю Вас, Гість


Опис досвіду

Тема досвіду .

Формування пізнавальних інтересів молодших школярів у процесі гри.

У грі немає людей серйозніших,

ніж малі діти.                             

Граючись, вони не лише сміються,

а й глибоко переживають, іноді страждають.

                                                                                                                                                                                      В.Сухомлинський

Гра є найдавнішим методом навчання молодших школярів. Навчальні і виховні ефекти гри визначено й доведено численними педагогічними та психологічними дослідженнями. Проте тема залишається актуальною.

Особлива  роль гри у молодшому шкільному віці .Гра – це  умова формування пізнавальної активності школярів, а отже їх успішного навчання. Припинити ігрову діяльність й силоміць залучити дитину до іншої – означає загальмувати інтенсивний розвиток, розкриття задатків дитини.

Розвиток психічних процесів, довільне й ненав’язливе навчання, інтерес до пізнання, формування дитячого колективу – такий далеко не повний перелік можливостей гри, якщо її правильно організувати.

Мета досвіду:

·        Створення сприятливої атмосфери для формування пізнавальних інтересів молодших школярів ( сприйняття, пізнання, практичне перетворення).

·        Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини.

·        Створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня.

·        Створення дидактичних і психологічних умов навчання.

·        Розвиток соціальної та громадської компетентності дитини.

Актуальність досвіду:

·        Забезпечує особистісно –орієнтаційну модель навчання.

·        Сприяє виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти.

·        Забезпечує умови для всебічного розкриття та розвитку активної творчої особистості молодшого школяра.

·        Забезпечує необхідну умову  психічного розвитку школяра – потребу і готовність діяти.

·        Забезпечує соціалізацію особистості.

Очікувані результати:

·        Підвищення мотивації навчання.

·        Зростання успішності, підвищення якості знань.

·        Формування особистих творчих якостей.

·        Подолання навчальних труднощів.

·        Підвищення працездатності.

·        Розвиток пізнавальних можливостей школярів, творчої пошукової активності.

·        Розвиток самостійності, позитивне ставлення до критики.